ჩვენს შესახებ.
შ.პ.ს. “მჭევრის” დამოუკიდებელი ბიზნეს სკოლა.
1994 წლიდან შ.პ.ს. “მჭევრის” დამოუკიდებელი ბიზნეს სკოლის დამფუძნებლები და მაღალკვალიფიციური პედაგოგიური კოლექტივი თავის საქმიანობას წარმართავენ მუდმივი განახლებისა და განვითარების გზით ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების, კანონის “ზოგადი განათლების შესახებ”, ეროვნული სასწავლო გეგმისა და საგნობრივი პროგრამების მოთხოვნათა შესაბამისად.
ჩვენი მიზანია.
- ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულების მატარებელი, თავისუფალი პიროვნების ჩამოყალიბებისთვის საჭირო პირობების შექმნა.
- მოზარდის გონებრივი და ფიზიკური უნარ-ჩვევების განვითარება,
- მოსწავლეების აუცილებელი ცოდნით უზრუნველყოფა,
- განუვითაროს მოზარდს ძირითადი საკომუნიკაციო უნარები (წერა, კითხვა, მოსმენა, საუბარი), შეაყვაროს მოსწავლეებს კითხვა, გამოუმუშაოს და განუვითაროს უნარ-ჩვევები პრობლემების გადაჭრის, ინფორმაციის მოძიებისა და გამოყენების, კომუნიკაბელურობისა და დიალოგის წარმართვის, თვითშემეცნებისა და თვითშეფასების, ბუნების კანონების გაგების, შეძენილი ცოდნის ახალ სიტუაციაში გამოყენების, მარტივი კვლევის წარმოების უნარები.
- ცხოვრების ჯანსაღი წესების დამკვიდრება,
- მოსწავლეთა ლიბერალურ – დემოკრატიულ ღირებულებებზე დამყარებული სამოქალაქო ცნობიერების ჩამოყალიბება,
- კულტურულ ფასეულობათა პატივისცემა,
- თითოეულ მოსწავლეს მისცეს თავისი შესაძლებლობის მაქსიმუმის გამოვლენის ობიექტურად თვითშეფასებისა და მომავალი პროფესიის სწორად არჩევის საშუალებები,
- მოსწავლის მიერ ოჯახის, საზოგადოების და სახელმწიფოსა და გარემოს წინაშე საკუთარი უფლება – მოვალეობის გაცნობიერებაში ხელშეწყობა.
ჩვენი ხედვა.
1994 წლიდან შ.პ.ს. “მჭევრის” დამოუკიდებელი ბიზნეს სკოლის დამფუძნებლები და მაღალკვალიფიციური პედაგოგიური კოლექტივი თავის საქმიანობას წარმართავენ მუდმივი განახლებისა და განვითარების გზით ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების, კანონის “ზოგადი განათლების შესახებ”, ეროვნული სასწავლო გეგმისა და საგნობრივი პროგრამების მოთხოვნათა შესაბამისად.
ჩვენი ღირებულებები.
1994 წლიდან შ.პ.ს. “მჭევრის” დამოუკიდებელი ბიზნეს სკოლის დამფუძნებლები და მაღალკვალიფიციური პედაგოგიური კოლექტივი თავის საქმიანობას წარმართავენ მუდმივი განახლებისა და განვითარების გზით ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების, კანონის “ზოგადი განათლების შესახებ”, ეროვნული სასწავლო გეგმისა და საგნობრივი პროგრამების მოთხოვნათა შესაბამისად.